Jah bah. Natuurlijk gelijk al weer een paar afsprakenquote:
Dat gaat best hard, wasgoed. Ik houd het een week vol, dan moet het apparaat wel aan...quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah bah. Natuurlijk gelijk al weer een paar afspraken![]()
Maar goed, vanavond nog even relaxen en de derde was ophangen. Ik ben geschokt hoeveel was ik kan produceren in nog geen 2 weken vakantie
Das wel heel snel gegaan hèquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah bah. Natuurlijk gelijk al weer een paar afspraken![]()
Maar goed, vanavond nog even relaxen en de derde was ophangen. Ik ben geschokt hoeveel was ik kan produceren in nog geen 2 weken vakantie
Ah, het voorleesritueel, uberhaupt het naar bed krijgen (da's een hele klus, tell me about it)...quote:
Jij doet ook voorleesrituelenquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, het voorleesritueel, uberhaupt het naar bed krijgen (da's een hele klus, tell me about it)...
Straks, rond een uur of negen, een doodvermoeide ToT, eindelijk uitgeblust neerploffend op de bank.
Heb jij ook kinderen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, het voorleesritueel, uberhaupt het naar bed krijgen (da's een hele klus, tell me about it)...
Straks, rond een uur of negen, een doodvermoeide ToT, eindelijk uitgeblust neerploffend op de bank.
Aaahhhhquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deed, voor mijn neefjes, als ik oppastte.
Ah, ik zie hier het antwoordquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deed, voor mijn neefjes, als ik oppastte.
Het antwoord opquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij ook kinderen?
Of gewoon in het algemeen moeite om mensen naar bed te krijgen?
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:59 schreef greysbones het volgende:
Heeft iemand @:Gebrokenglas gehackt
quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O die vraag heb ik even gemist.
Ben je daar mooi vanaf.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Gordijnen worden door een andere flatgenoot opgehaald
Dexters labquote:
Ja eindelijkquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeg maar greys, jullie hebt toch vakansie nu?
Om 9 uur begon de ellende hier vroeger pas. Dan kwam ze nog een stuk of 10 keer uit bed even kijken wat anderen aan het doen waren.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was daar vroeger ook een ster inquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Om 9 uur begon de ellende hier vroeger pas. Dan kwam ze nog een stuk of 10 keer uit bed even kijken wat anderen aan het doen waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |